Kariera

Specjalista ds. Wsparcia

06-11-2020

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

Wpływ na funkcjonowanie oraz strategiczne decyzje w obszarze Departamentu Windykacji, poprzez:

  • planowanie, bieżącą kontrolę oraz analizowanie wskaźników windykacyjnych (cyklicznie i ad hoc);
  • automatyzację bieżących procesów raportowania;
  • projektowanie nowych narzędzi raportowania;
  • analizę i optymalizację wewnętrznych procesów departamentu;
  • sporządzanie analiz i raportów na potrzeby podejmowanych decyzji biznesowych oraz rekomendowanie rozwiązań strategicznych;
  • współpraca interdyscyplinarna w zakresie analiz (np. produktowych);
  • aktywny udział w projektach wspierających efektywność organizacji;
  • realizację zadań administracyjnych dla Departamentu Windykacji.

Oczekujemy:

  • wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków;
  • swobody pracy z dużą ilością danych;
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, a w szczególności: Visual Basic, MS Power Query, MS Power Point, MS Access;
  • inicjatywy, otwartości na zmiany oraz umiejętności szybkiego uczenia się;
  • nastawienia na współpracę i rozwiązywanie problemów;
  • zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych;
  • rozwiniętych zdolności organizacyjnych i systematyczności;
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego;

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w renomowanej instytucji finansowej;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie zasadnicze + premie + konkursy);
  • nowoczesne i komfortowe warunki pracy;
  • możliwość pracy zdalnej;
  • wyposażenie w mobilne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy z pakietem GB, VPN);
  • samodzielność w działaniu oraz otwartość na Twoje pomysły;
  • wsparcie merytoryczne;
  • szeroki pakiet benefitów pracowniczych, w tym: prywatną opiekę medyczną również dla członków Twojej rodziny, kartę sportową, kafeterię benefitów - gdzie sam decydujesz na co wydajesz zgormadzone środki, Pracowniczy Program Emerytalny w całości finansowany przez pracodawcę, ubezpieczenia grupowe, możliwość rozwoju kompetencji językowych dzięki platformie do nauki języków obcych, szkolenia i warsztaty, akcje i eventy rekreacyjno-sportowe, dofinasowanie dojazdów do pracy, świadczenia i pożyczki z ZSŚS i wiele innych.

W przypadku chęci uczestnictwa w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych w KUKE S.A., prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji na poczet ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Korporację Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A.”