Aktualności Aktualności

KUKE z godłem Firma Przyjazna Klientowi

25-01-2019

KUKE została uhonorowana godłem Firma Przyjazna Klientowi w roku 2018 w oparciu o badanie satysfakcji klientów zrealizowane przez niezależnych ekspertów z Fundacji Digital Knowledge Observatory. Najwyżej ocenione w badaniu kompetencje KUKE to m.in. warunki i kompleksowość oferty, rzetelność i wiarygodność oraz kompetencje i uprzejmość pracowników. W imieniu spółki - podczas uroczystej gali – nagrodę odebrał Tomasz Ślagórski, wiceprezes KUKE.

Firma Przyjazna Klientowi to projekt, który wyróżnia przedsiębiorstwa za wysoką jakość świadczonej obsługi i dobre relacje z klientami. Godło otrzymują firmy, które spełniają warunki:

  • osiągnięcie w niezależnym badaniu poziomu satysfakcji w wysokości minimum 80% w każdym badanym obszarze,
  • utrzymanie zbiorczego Indeksu Firma Przyjazna Klientowi na poziomie co najmniej 85%,
  • brak odnotowanych skarg w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich w okresie przynajmniej 6 miesięcy przed zgłoszeniem do programu.

„Otrzymane przez KUKE wyróżnienie potwierdza zaufanie, jakie przez lata firma zbudowała na polskim rynku. To efekt elastycznego dopasowywania do potrzeb klientów produktów, indywidualnego podejścia i wysokich kwalifikacji naszego zespołu. Już niemal 30 lat wspieramy polskich przedsiębiorców - zarówno w Polsce, jak i na ponad 100 światowych rynkach. Tym bardziej wyróżnienie tytułem Firmy Przyjaznej Klientowi jest dla jest dla nas znaczące, zwłaszcza że oceniali nas bezpośrednio przedsiębiorcy korzystający z naszych usług. W naszej branży dobra i długotrwała relacja oraz jakość produktów i zaufanie są bardzo ważne. Dlatego jesteśmy dumni z tego, że nasza praca została zauważona i wyróżniona. Naszym celem jest podejmowanie dalszych kroków w ramach dostosowywania oferty do realnych potrzeb różnorodnej działalności rodzimych przedsiębiorców i dalsze podnoszenie jakości obsługi” – mówi Tomasz Ślagórski, wiceprezes KUKE.